torsdag 23. juli 2009

Alltid på etterskudd

Jeg har vel aldri vært kjent for å komme presis eller ha god tid. Jeg henger på en måte litt etter for det er bestandig så mye annet å gjøre! Sånn er det med bloggingen også. På en eller annen måte har jeg klart å "glemme" bloggingen... Jeg skylder på sommer og ferie.

For noen uker siden var Nina og jeg på roadtrip til Gävle. Det ble en drøy tur for lommeboka, men den beste turen for meg. Ja, vi kan vel innrømme at vi shoppet en hel del... I tillegg til shoppingen var vi i Sveriges Fengselsmuseum, på kino, på en ellevill restaurant (Saloon) og litt mer shopping.






Den siste dagen regnet det så mye (bildet over er tatt fra bilen) at vi satset på å starte tidlig på hjemveien, og kanskje stikke innom Söderhamn og Hudiksvall.
Med meg hjem hadde jeg blant annet sko fra Vagabond, en utrolig behagelig silkeskjorte fra H&M som er utsolgt overalt i Norge, mange smykker fra Glitter, Indiska og diverse smykkebutikker jeg ikke husker navnet på og sist, men ikke minst; en überkul klokke, som for øvrig var på salg (lenge leve salg), og kostet meg bare 250 kroner!





I tillegg har det jo blitt en hel del andre ting, men jeg har virkelig ikke tid til å ta bilde av alt - det er jo ferie!

I går var jeg på Stugudalen på overraskelsesfeiring av Hannes bursdag! Vi spiste kjempegod mat og etterpå satt vi i utendørs boblebad til mørket kom. Super feiring spør du meg! I dag har forresten Sigrid bursdag! Hurra!

Ingen kommentarer: