mandag 6. juli 2009

Mobilen er slått av, eller befinner seg i et område uten dekning

Så var sommeren i gang! Hittil har jeg sett og opplevd veldig mye, noe som krever en liten oppdatering på bloggfronten.

Første helgen i ferien var det duket for Sommerfestival i Selbu. Jeg var så heldig å få dele lavvu med jentene fra Græsli; Anne Randi, Tone Cecilie, Maja og Hanne. Møtte gamle og nye venner overalt på festivalområdet, selv om det var i overkant av 25 000 festivaldeltakere!
Åge og Sambandet var høydepunktet i år som i fjor:)


Så var det et par dager på jobb, før vi dro til Valdres på 70-års feiring! Mens vi kjørte over Dovre var det noen strekninger som kan kalles kjedelige...


Vel framme i Valdres ble det tid til litt sightseeing på støler rundt omkring, god mat, drikke og godt selskap. Jubilanten selv slo til med live musikk og gradstokken viste at det var "Haisslè varmt"!




Etter en flott helg i Valdres ble jeg med min søster Kristin og familien til Oslo. Der var jeg så utrolig heldig å få bli med på fotballkamp på Ullevål! En super kamp med Rosenborg mot Vålerenga. Resultatet ble jo, ikke overraskende, 2-1 til Rosenborg;)


I Oslo skulle jeg være barnevakt for niesen min hele uken. Det ble mye trilling, husking, byggeaktiviteter i sandkassa og bleieskift, men ikke minst en fantastisk morsom uke!




Til toget hjem kjøpte jeg en bok, Señor Peregrino, som jeg virkelig vil anbefale! En utrolig søt historie som er veldig vanskelig å legge fra seg.


Etter å ha tatt toget til Røros dro jeg videre over fjellet til Tydalen og Flora hvor det var Hawaiifest! Bastskjørtet og blomsterkransen kom på samtidig som at batteriet på mobilen sa takk for seg. Dermed ble det en stille helg i Tydalen, med fjøsstell, film, nachos, bading og fotball!


Nå skal jeg straks begynne å pakke kofferten igjen! Neste tur går til Gävle i Sverige sammen med Nina. Blir nok en oppdatering igjen ganske snart!

Ingen kommentarer: