fredag 11. desember 2009

En bitteliten pause

I det siste har det vært utrolig stille på denne kanten, noe som har sin naturlige forklaring. Eksamen.
De siste ukene har innleveringer, lesing og atter lesing vært dagligdags, med et lite avbrekk midt inni med avslapning på Røros sammen med Morten. Da jeg kom tilbake til Lillehammer igjen på mandag hadde det selvfølgelig sprukket et rør i leiligheten og det var vann overalt. Herlig når man har eksamen dagen etter.

Nå er det bare èn eksamen igjen før jul - finansregnskap. Kunne gjort mye for å hatt en stedfortreder den dagen, for uansett hvor mye jeg konsentrerer meg om oppgaver og teori så vil det liksom ikke inn i hodet! Derfor ender jeg opp med små pauser innimellom for å sjekke Facebook, vg, dagbladet og blogger.

På en av disse sidene kom jeg over et bilde fra SATC 2 som kommer på kino neste år. Dermed klikket jeg meg videre inn på filmweb og begynte å se litt på trailere, og pausen ble litt større. Så fant jeg tre filmer jeg gjerne skulle ha sett og begynte å se trailerne til disse, noe som ble til en enda større pause. Så husket jeg min egen blogg også, og fikk lyst til å poste disse filmtrailerne her noe som alt i alt har gitt meg en fryktelig stor pause! Huff...selvdisiplin kom og hjelp meg!





Ingen kommentarer: