søndag 13. desember 2009

Gleder meg til...

Når eksamen er overstått på tirsdag er det juleferie, og jeg må innrømme at det er en del ting jeg ser veldig fram til! Først og fremst; møte Morten <3
Så gleder jeg meg til dusj, toalett og innlagt vann i ett og samme hus!
Gleder meg til å møte Mamma og Pappa.
Gleder meg til å se fjella og grenda.
Gleder meg til å drikke godt, kaldt vann fra springen (i motsetning til det skvipet som renner rundt omkring her...).
Gleder meg til å få skolen litt på avstand.
Gleder meg til å møte venner og kjente igjen.
Gleder meg til å leke med Kim (som altså er hunden til Morten).
Gleder meg til å pynte til jul.
Gleder meg til å bake sammen med Mamma.
Gleder meg til å fyre i ovnen.
Gleder meg til pakke inn julegaver.
Gleder meg til å tenne stearinlys på badet og ta en LANG dusj.
Gleder meg (faktisk) til å se på tv.
Gleder meg til å sove lenge.
Gleder meg til å være oppe lenge.
Gleder meg til å høre julemusikk i bilen, i stua, på kjøkkenet, på badet, i senga - OVERALT!
Gleder meg til å dra på butikken og kjøpe ORDENTLIG julebrus.
Gleder meg til å dra til Trondheim.
Gleder meg til å ligge på sofaen og lade opp til resten av jula;)

1 kommentar:

Anne Randi sa...

å e glede me t å træffe d, ferr d e leeeeeeeenge sea sist! d må mi få t:D