mandag 31. mai 2010

Utfordring!

Jippi! Jeg har fått min første utfordring! Stafettpinnen kommer fra Flittig Lise, som er en utrolig inspirerende og morsom blogg! Jeg er innom hver dag, og ja, noen ganger flere ganger daglig!

Utfordringen går ut på at jeg skal fortelle syv ting om meg selv, og så utfordre syv andre bloggere til å gjøre det samme. Så, here we go!
1
Jeg heter Marit, er 20 år og kommer fra ei lita grend i Haltdalen som heter Aunegrenda. Om jeg skal fortelle noe om stedet ville det bli at det er paradis på jord;)

2
Jeg har verdens beste kjæreste, Morten! Vi har vært sammen snart et år, og jeg er fremdeles nyforelsket!

3
Siden august i fjor har jeg gått på Høgskolen i Lillehammer og tatt årsstudium i økonomi og administrasjon, men til høsten håper jeg på å starte på førskolelærerstudiet i Trondheim.

4
Jeg er odelsjente, og har planer om å flytte hjem til Aunegrenda etter endte studier, for å jobbe, pusse opp gården og leve livet i de vakreste omgivelsene du kan tenke deg! I tillegg håper jeg jo å få min egen familie en dag, men det haster virkelig ikke;)

5
Jeg elsker å lage mat! Kjøkkenskapet mitt er kanskje litt mer variert enn de fleste "studentskap", og jeg har aldri laget Fjordland til middag! Jeg lager heller en ordentlig middag fra bunnen! En stor drøm er å lære og lage Sushi og asiatisk mat:)

6
Jeg har mange hobbyer. Interiør, oppussing, scrapping og smykkelaging! Jeg liker generelt å være kreativ og lage fine ting. Noen av øredobbene jeg har laget har jeg også blogget om. De er til salgs for en rimelig penge og du kan se dem her.

7
Selv om jeg ikke anser meg selv som kresen i matveien, får du aldri se meg spise sauekjøtt! Noen syns det er fryktelig barnslig, men helt siden jeg så sauene på gården hjemme forsvinne med dyretransport til slakt, har jeg nektet å spise kjøttet. Man spiser jo ikke vennene sine! Le så mye du vil, men jeg står for det jeg mener!

Sånn! Da vet du kanskje litt mer om meg, og da vil gjerne vite litt om deg! Jeg vil utfordre Helle, Anne Randi, Hanne, Björn Tore, Marit og Frida, Solveig og hu-hei, en herlig dame som heter Camilla Pihl!

Ingen kommentarer: