torsdag 3. juni 2010

Leselyst

Akkurat nå er ikke leselysten på topp. Det vil si, lysten til å åpne økonomibøkene er ikke på topp, alt annet kan friste.

Det som frister aller mest er å ligge i hengekøyen på hytta, i sol og en svak bris, med god, kald drikke og en god bok. Håper jeg får gjort det i løpet av sommeren, med en av disse bøkene;


Drømmehjerte, fra samme forfatter som har skrevet Señor Peregrino. I fjor satt jeg på toget hjem fra Oslo med en pocketbok som sendte meg inn i en annen verden og en annen historie. Señor Peregrino anbefales på det sterkeste, og jeg har store forventninger til Drømmehjerte!


Spis, Elsk, Lev av Elizabeth Gilbert har jeg hørt skal være en skikkelig drøm-deg-bort-bok. Akkurat det jeg trenger en varm sommerdag. Dessuten har jeg store planer om å se filmatiseringen av boken, med Julia Roberts i hovedrollen, til høsten.


Så har du Dronningen blant bøker! Hennie Interiør. Flotte bilder fra Helene Hennie, interiørarkitekt med lang erfaring og utrolig dyktighet. Masse inspirasjon!



Hvis du vil se mer fra boka, se her!

Ingen kommentarer: