lørdag 22. januar 2011

Remember me?

Godt nyttår! Jøss... Det får en si, det ble en lang bloggejuleferie! Men nå er jeg tilbake! Nytt år nye muligheter! Jula gikk fort som bare det, sammen med Kjæresten, Familien og alle venner og bekjente jeg var så heldig å møte i løpet av romjula! Jul og nyttårsfeiring er vel og bra det, men jeg merker det er godt å komme på skolen igjen også. Selv om jeg har forsovet meg to (!) ganger allerede, og nå har en uke fri foran meg føler jeg at jeg har kommet tilbake til hverdagen - noe som er veldig, veldig deilig!

Mye fri sa du? Ja jeg har plutselig det! Og i tillegg skal jeg fjerne mandlene snart, og da blir jeg nok slått ut en god stund etterpå! Huff, jeg gruer meg! Får håpe jeg ikke ender opp med pipestemme eller noe etterpå.

Lite bilder nå, men etter "miniferien" neste uke kommer det vel et bilde eller to! So long!

Ingen kommentarer: