onsdag 2. mars 2011

Det man kan utsette til i morgen...

Blir som regel utsatt enda litt til. Slik er det i alle fall med meg. Denne ukas prosjekt ble derfor senga og delvis soverommet. Det mangler fortsatt noen hyller og litt dilldall, men det var et STORT skritt å male senga! Jeg har en helt vanlig ubehandlet treseng fra IKEA som nå kun finnes ferdig beiset. I og med at jeg misliker ubehandlet, lyst treverk noe så intenst, måtte jeg gjøre noe med denne sengen!


Som datoen tilsier, har jeg utsatt dette lenge. Og det tok meg en halvtime. Typisk.
Etterpå ble det litt rydding, rent trekk på senga, og jammen fikk jeg ikke satt opp appelsinkassen jeg fant i låven også!



2 kommentarer:

FJELLBY sa...

fiiiin kasse! Ska på skattejakt at e å når det bli bært ;)

Marit sa...

Takk! Den e passe nedtrødd tå søinj, men fin læll:D D ska e å! Alle krika å kroka heme, mens sjølingænj spekulere ke e ska m alt "ræle" som dem si;)