lørdag 11. juni 2011

Jeg hater sko!

Men man må jo ha dem likevel... Jeg synes sko er fantastisk kjedelig. Å kjøpe sko er det mest kjedelige med hele greia, selv om det er mange sko jeg synes er fine. Klart det er fint med sko som passer til det helt spesielle antrekket, men jøssenavn - jeg kjøper heller klær jeg e g e n t l i g ikke har bruk for, enn sko!


Jeg sliter ofte i stykker skoene før jeg kjøper nye, og da sier det seg selv at å bruke mange, mange penger for sko jeg uansett kommer til å slite ut ganske fort (type joggesko og sko jeg bruker ofte) ikke akkurat er nødvendig. På sommeren for eksempel, da bruker jeg gjerne ett eller to par tøysko og sliter dem helt ut. Da er det greit å kunne finne sko på sider som Ellos som koster 150-180 kroner og som samtidig er helt greie utseendemessig. Tre nye par fikk komme hjem til meg i går, og alle passet perfekt! Da var vel skohandelen ferdig for i sommer. Godt!



Ingen kommentarer: