tirsdag 7. juni 2011

Lister

Love it! Jeg elsker lister! Lister over ting som bør gjøres, ønskelister, menyer og så videre. Jeg ble superhappy da jeg la merke til at notatfunksjonen på mobilen min hadde muligheter for å lage nummererte og punktmerkede lister!


Uansett, alt blir bedre med lister. Man kan også få ut litt frustrasjon med lister - sett opp en liste over ting du hater, så får du det ut av hodet! Her er min!

Jeg hater...

... at folk er bedrevitere, når de egentlig ikke vet bedre enn en ku.

... Jotunreklamen med hun som sier "gorgeous, gorgeous, GORGEOUS!". Hærregud... Det er maling liksom.

... doruller som henger "feil" vei. Enden skal henge foran, basta!

... at folk tar på ansiktet mitt! Har helt noia! Hater også å få vann i ansiktet. Kremer likedan.

... at folk sier "æsj!" om mat! Det må da gå an si at du ikke liker den på en annen måte?

... folk som ikke bruker blinklys i rundkjøringer!

... folk det ikke går an å stole på.

... folk som dobbeltparkerer og dermed ødelegger for meg! De stripene er der for at du skal parkere i mellom dem, skjønner du! Ikke oppå!

... hysteriske kvinnemennesker, som gjerne er i sitt livs form mandag, dødssyk tirsdag og på sydentur onsdag...

... regninger!

... folk som ikke hører etter når jeg eller noen andre sier noe de burde få med seg!

... lærere som stor de er viktigst i verden. Det har blitt noen sammenstøt opp igjennom åra.

... DAMER SOM LEGGER SEG ETTER KJÆRESTEN MIN, ENDA DE VET HAN HAR KJÆRESTE!!!

... folk som forsøpler naturen.

... folk som ikke gjør jobben sin skikkelig!

... vonde senger, slik at jeg ikke får sove.

... føtter. Særlig klamme, svette, illeluktende våte føtter!

... folk som kommenterer på saker på vg.no eller lignende: "Herregud, hvorfor gidder folk å lese om dette?", "Hvorfor kaster avisen bort tid og ressurser på dette?" og så videre... HVORFOR GIDDER DU Å LESE OM DETTE FOR SÅ Å KOMMENTRERE DET???!?!

... ting som koster mye penger slik at jeg ikke har råd til det.

... frasen: "Hva var det jeg sa?"

... Coldplay. Det er ikke musikk i mine ører...

Og sikkert mange andre ting som jeg ikke husker akkurat nå, men du verden så mye det går an å mislike! Bra jeg ikke tenker for lenge på slike ting, for da hadde det nok gått til hodet på meg. Noe jeg bør tilføye?

5 kommentarer:

Anne Randi sa...

e like listænj dine marit, no fekk e me en go latter å ;) ser for me d der du irritere d øwi å må si me enugg ti d meste!

Marit sa...

Å ja d hende jo at e bli så SINT å vettu! Hihi;) Har faktisk lagt att en lapp punnji viskarænj åt en p city syd for hanj hadde parkert så idiotisk! P lappen sto d nå sånn som; "Vær vennlig å parker skikkelig, altså mellom de hvite stripene du ser på bakken. Din dårlige parkering skaper irritasjon og sinne hos oss andre, siden du tar opp TO plasser. På forhånd takk, og ha en fin dag videre med skikkelige parkeringer."

Anne Randi sa...

haha, dænj likte e :) vør artukt å settj kess person reagerte når'n les lappinj;)

Marit sa...

Håpe hanj tok d t se å skjerpa se! ;) Har e skrivepapir i bilen så skjer d nok igjen om d e nødvendi! E bli helt monster p parkeringsplassa! Klikka fullstendi p IKEA i førvukkunj, for der ha døm fått parkeringsKJELLAR no. Å da vettu d e en del nervøse kjerringa m 7-seterbil som ikke har kontroll p ker bilen e hæn, enda døm ha over en METER att før dem træffe veggen! Så da e d lirking å luring da - i en evighet! Å da bli både e å Corsaporsa sur faktisk! Corsaporsa går værm å d gjær e å! Så e RYGGA me inn p en ledi plass å ga ho dama som strevde som en gal et ÜBERSURT blikk før e trampa mot trappa... Poh! Ska bli godt m lite mindre følksomme strøk et par måna no;)

Anne Randi sa...

haha, ja d tru e kanj vør lik gretj, e itj så stor trengsel om P-plassænj på coop haltdal'n. Sjøl om e e sekker på at d finjs endel som itj kanj parkere der å (d jær d værtfallj på coop tydal):p