søndag 16. oktober 2011

Nøye på det!

I begynnelsen av august var jeg innom Lille Rødhette i Ålen. Det er en gave, interiør og blomsterbutikk som har utrolig mye fint! Morsomt å ha en sånn butikk i ei lita kommune langt fra de store kjøpesentrene! Mens jeg var der hintet jeg frem at de burde se etter baderomstilbehør fra House Doctor når de skulle på messe neste gang! Dette settet har jeg nemlig lenge hatt lyst på! Mitt ønske ble notert og jeg begynte å glede meg til å ENDELIG få det jeg har ønsket meg så lenge! Jeg er litt rar sånn nemlig, har jeg først bestemt meg for at noe er fint, er det ingenting som kan måle seg med det! Dermed må jeg ha det jeg har bestemt meg for!

Et par dager etter kom flommen... Den ødela butikken og jeg begynte å lure på om de nå kom til å stenge butikken, og om jeg noen gang skulle få tak i det settet fra House Doctor! Etter et par uker var derimot butikken åpen igjen! Denne gangen i noen nedlagte fabrikklokaler! Selv om de hadde åpnet igjen hadde jeg ingen forhåpninger om at de skulle få inn det jeg hadde så lyst på, men likevel tok jeg en tur innom på fredag. Og hva tror du sto på hylla?? Akkurat det jeg har ønsket meg!!! Det ble plutselig litt julaften, og nå har jeg endelig fått det jeg ville ha! HURRA!




Funderer litt på å skaffe meg toalettpapirholderen og tannbørstekruset også, men foreløpig er jeg strålende fornøyd med de to jeg fikk med meg!
Sjekk Lille Rødhettes Facebookside her! Fantastisk butikk!

Ingen kommentarer: