fredag 20. januar 2012

Frokost på Hurtigruta!


Jepp! Av alle ting og steder så spiste jeg frokost på Hurtigruten Midnatsol i går! Ikke alene, men sammen med Jentene! Først fikk vi komme inn på brua der det var utrolig mange knapper og spaker - og gode stoler! Kapteinen er faren til Marit, så det var derfor vi var så priviligerte!


Så tok vi en rundtur bare vi jentene, blant annet opp på "taket" til boblebadene og de mest fancy dusjene jeg har sett på lenge (bilde nr to under her).



Så var det tid for frokost, og jeg tok like greit både eggerøre og kokt egg, samt juice og kakao!


Plutselig gjorde Marit meg oppmerksom på at motorene hadde startet, og jeg fant ut at det var best å komme seg på land litt kjapt! Jeg blir forferdelig nervøs med tanke på å være ombord på båter ute på dype vann - og fjorden er jo ganske dyp! Så det var godt å ha jorda under beina da vi vinket farvel til de (u)heldige som skulle fortsette turen!

Ingen kommentarer: