torsdag 29. januar 2009

Det kan faktisk være koslig på en hybel!

Nå er det virkelig lenge siden jeg har skrevet her! Tror jeg begynte forrige innlegg med det samme, men pytt!
I går innså jeg de harde fakta; rommet MÅTTE ryddes. Jeg kom hjem fra skolen og oppdaget at jeg ikke kunne se en eneste bit av gulvet, bortsett fra under skrivepulten. Så laken, dyne- og putetrekk ble vasket, støv ble tørket bort, rot ble gjemt unna og lys ble tent! Av hensyn til mine samboere har jeg ikke støvsuget ennå. Det er noe galt med støvsugeren, så den kan nesten gjøre en døv etter fem minutters bruk.
Så nå er det faktisk ganske koslig her! Endelig kan jeg ha pc'n på pulten!

Bare for å gjøre det enda mer hjemmekoslig, kjøpte jeg en potteplante! Valget falt på en såkalt Primula. Søt, liten, lilla ting med grønne blader i tillegg! 24 kroner på Rema 1000;)
Vanskelig å ta bilder som både viser hvor koslig lyssetting det er her, OG et bra bilde av blomsten, men jeg gjorde et forsøk!
I tillegg har jeg pakket inn en bursdagsgave i kveld! Denne plutselige kreativiteten kom vel etter at jeg og Christina var på Homeparty i Buvika i kveld! Der var det en veldig koslig dame som viste fram lysestaker, pledd, håndklær og et servise i krem og gull! Noen ganger skulle jeg ønske at

1: Hytta mi var større, selv om den er akkurat passe liten;)
2: Fine ting kunne vært litt billigere...
3: Jeg har eget hus/egen leilighet...

Legger ved bilde av bursdagsgaven også, for den ble veldig søt synes jeg - akkurat som hun som skal få den er:)




Den eneste blomsterpotta jeg har var ikke så veldig fin, så da ble "gråpapir" løsningen. Med litt hyssing og en fjær ble det jo ikke så ille!
Dessuten matcher fjæren fjærene (oi, for en rar sammensetning av ord...) i hjertekransen min over senga. Legger ved et bilde av den også. Og ja, jeg vet den ikke helt ser ut som et hjerte, men det er bare fordi jeg ikke har rukket å stramme trådene som former det som et hjerte i det siste.
Nå skal jeg krype under dyna og drømme søtt, håper på et snarlig gjensyn med bloggen;)

Ingen kommentarer: