søndag 16. august 2009

På flyttefot

I morgen drar jeg til Lillehammer! Jeg skal begynne på høgskolen og har verken pakket eller har noe sted å bo, men det ordner seg alltid. Har vasket litt klær i dag og ryddet litt i bilen, men ellers er jeg helt oppslukt av den nye pc'n min! Endelig, etter mye om og men, fikk jeg en 17" Compaq Presario CQ61!

I går var jeg på reunionparty hos Sigrid! Sigrid disket opp med velkomstdrinker, taco og vin etterpå! Endelig fikk jeg brukt kjolen min fra Oasis også! I tillegg til klokke fra Regal, sko og belte fra Asos. En herlig kveld, men også litt slitsom ettersom jeg er ganske potte dedd i desed!


Har egentlig ikke tid til å blogge så mye mer, men jeg må bare ta med et par bilder etter de kraftige vindkastene som kom forrige uke! Et skypumpe/virvelvind (vet ikke hva som er den korrekte betegnelsen) rev opp en hel masse trær og knakk dem to!

1 kommentar:

Ella sa...

Så skummelt å flytte når du ikke har sted å bo, ganske tøft!:D Kjolen din var nydelig! Høres ut som en finfin kveld!:D

Sv: Åå! Tuusen takk!:D Jeg føler jeg har vært overalt, men ikke på Åhlèns! Da må jeg sjekke der når jeg har penger, hehe!:D