onsdag 23. september 2009

Hva skjedde?

I går var jeg tidlig oppe for å dra til Gjøvik sammen med Kari Anne og Eva. En lang dag ble det, men så mye shopping for min del ble det ikke! Jeg aner ikke hva som skjedde! Vanligvis har jeg ingen problemer med å finne noe (nyttig eller ikke), men i går var det Eva og Kari Anne som hadde masse poser på slutten av dagen.

Jeg fant riktignok en kul ring (love it!), noen søte perleøredobber, tre søte gensere og en tunika. I tillegg ble det stavmikser! Nå må jeg bare få brukt den en dag. Har bare en bitteliten fryser, så jeg kan ikke lage kjøttkaker, fiskekaker og andre ting før den er tømt for rester og diverse.
Jeg kunne jo ha bakt et eller annet. Kjøpte nettopp boken "500 muffins" av Fergal Connolly, så jeg har jo alltids muffinsoppskrifter!


Så det ble ikke den store shoppingdagen for min del, men jeg drar helt sikkert til Gjøvik igjen snart, for antall butikker var det ingenting å si på!
Etter shoppingen dra vi til Helge, kjæresten til Eva for å spise middag. Jeg foreslo å lage en pasta/kyllingrett som jeg smakte i Molde (da Morten, Stein og jeg var på den dumme cupkampen). Jentene var enige og svært så entusiastiske, helt til jeg gikk målrettet mot ostedisken og hentet en gorgonzolaost. Da rynket de litt på nesen, men de gikk heldigvis med på det.
Maten ble veldig god, og etter at vi hadde spist og tatt oppvasken dro vi på bowling! En lang, koslig og morsom dag på Gjøvik!

Ingen kommentarer: