fredag 12. februar 2010

Kupp!

I dag var jeg innom en ganske så genial butikk her på Lillehammer som heter NorEngros. De selger for det meste til bedrifter og i store kvanta, men man kan handle der som privatperson også. De har alt mulig rart; Kontorutstyr, pappesker, embalasje, papir, lys, servietter, vaskemidler og omtrent ALT av engangs!

Så, i dag skulle jeg dit for å sjekke om de hadde noe jeg trengte til en hemmelighet (som jeg skal fortelle om senere!), og da kom jeg over dette brettet!

Brettet var beregnet på catering, og kaker, men jeg hadde ikke tenkt å bruke det til det! Billig var det også. Førtiåtte kroner;) Hadde jeg kjøpt noe sånt på en interiørbutikk hadde jeg nok blitt nødt til å ut med minst èn rosa lapp.

Det er riktignok ikke et superfancy og solid brett, men fint og nok til sitt bruk. Med et par lys og noen blomster har du et fint stilleben med mange muligheter for variasjon!

Ingen kommentarer: