søndag 12. juli 2009

Dumme, dumme datamaskin!

Nå har det seg sånn at pc'n min ikke er av den hyggelige sorten. Da jeg blid og fornøyd skulle sette meg ned og legge inn bilder fra diverse sommerkos gikk pc'n min i dvale. Ingen hvilken som helst dvale heller, men tydligvis en permanent dvale. Så nå må den en tur til Trondheim, slik at en handy datamann kan vekke den så jeg kan få legge inn bildene mine!
Imens bruker jeg pappas pc, som for så vidt er AKKURAT maken til min, kjøpt AKKURAT samtidig og funker bra fremdeles! What did I do wrong?

Her har jeg ikke lagt inn noen bilder, så jeg får ikke vist fram alle kuppene (jada, lommeboka mi, jeg vet du ikke er helt enig!) jeg gjorde da jeg var på roadtrip med Nina i Sverige. Til min pc er tilbake for fullt sitter jeg og leser blogger som bare det! Det er så utrolig mye folk blogger om! Alt fra klær, interiør, familieliv, til blomster og biler.

Det jeg kan fortelle om er den fine pakken som ventet på meg da jeg kom hjem fra Valdres-Oslo-Tydal! På http://www.asos.com/ fant jeg endelig slike sko jeg har sett for meg. Det skal sies at jeg ikke er en sko-jente, skobutikker er ikke førsteprioritering på shopping. Så det faktum at jeg nå faktisk har LETT etter et par sko kan vel kalles en liten revolusjon.

Selvfølgelig finner jeg dem nå på salg og langt billigere enn da jeg kjøpte dem, men putt shit. Jeg elsker dem! Kjøpte et matchende belte også til en billig penge (som selvfølgelig også er på salg nå).


Håper jeg kommer tilbake med min egen pc, mine egne bilder og enda et innlegg om ikke altfor lenge:)

Ingen kommentarer: