tirsdag 9. februar 2010

Please don't stop the music

Jippiduuu! Nå blir det ny mp3-spiller på meg! Etter at min lille, trofaste, kjøpt-på-finn.no-mp3-spiller begynte å skrangle har jeg vært på utkikk etter den perfekte musikkboksen.


Og nå har jeg funnet den! Med veldig god hjelp fra Morten da, for han kan en del mer om slike duppeditter enn det jeg noen gang kommer til å gjøre.

På egen hånd googlet og søkte jeg meg fram til en hendig, billig sak, med trenings"utstyr" og alt! "Perfekt!" tenkte jeg, helt til Morten påpekte at lyden var bare tull og jeg måtte bruke et eller annet program for å putte på sanger... Så, da ba jeg rett og slett Morten om å finne en snasen, billig (les: overkommelig pris for en student), musikk og radiospillende boks. Og trot du ikke han klarte det? Joda! Så nå er denne rosa tingen på vei! O lykke! Hva skulle jeg vel gjort uten Morten?


Prøver å overtale ham til å fylle herligheten med musikk for meg også, men det er kanskje å tøye strikken litt langt;)
Jeg skjønner ikke helt hva greia er, men jeg klarer rett og slett ikke å sette sammen musikk jeg kan høre på uten å gå lei av! Spillelistene mine på pc'n gidder jeg ikke å tenke på en gang! Kanskje det er derfor jeg liker radio. Radio er helt genialt! Radio1 og P4 - love it!

Og forresten, den gamle mp3-spilleren begynte bokstavelig talt å skrangle! Jeg ristet på den for den ville ikke slå seg på, og da SKRANGLET det inni! Rare dingsen...

Ingen kommentarer: