lørdag 26. juni 2010

Ny utfordring!

Hei og hopp! Nå er jeg her igjen! Har tenkt på å blogge lenge nå, men det har vært så mye som har foregått at jeg har ikke fått tid! Uansett, jeg har blitt utfordret av Anne Randi om å svare på noen få spørsmål, så here we go;


Morgendagens nedtur...
...oppvask på jobb

Utenfor mitt vindu...
...går sola (!) snart ned, mens en elg og to reinsdyr ligger og koser seg!

På mitt fjernsyn...
...spiller Ghana mot USA i VM! Heia Annan!

Jeg har på meg...
...blå og hvit stripete t-skjorte, myk kosebukse og ullsokker.

I dag skal jeg...
...fortsette å slappe av på sofaen for å samle krefter til nok en arbeidsdag i morgen!

Helst vil jeg...
...reise til Oslo eller være på hytta.

I vinduskarmen...
...står fem potter med forskjellige blomster, og jeg mistenker mamma for å ha vasket for ikke så lenge siden!

I helgen skal jeg...
...jobbe og kose meg sammen med familie og kjæresten<3

Morgendagens lykke...
...vil forhåpentligvis være at jeg får leiligheten jeg har så utrolig lyst på i Trondheim!

Jeg vil utfordre Flittig Lise, Min Lille Interiør Hule og Ronja! Litt sent ute med denne jeg, så dere som er utfordret; bytt ut "I helgen skal jeg" med "Til uken skal jeg" :)

Ingen kommentarer: