søndag 8. mai 2011

Remember this?

For ca et halvår siden fikk jeg tatt med meg denne hjemmefra for å pusse opp og bruke som tv-møbel. Den ble hvit og fikk nye knotter, og jeg hadde endelig noe å sette tv'n på!



Selv om jeg ikke ser så mye på film, har jeg begynt å få en stor samling med diverse filmer og tv-serier, noe som igjen fører til plassmangel i skuffene! Dermed måtte jeg sjekke litt med mamma om det var flere deler av den gamle seksjonen. Og det var det! Ikke med skuffer, men med skyvedører (yey, 70's/80's!). Dermed ble det en til! Den var malt fra et annet prosjekt, men for å få dem like må jeg nok pusse og male begge to. Dessuten må jeg sparkle noen av hullene fra de gamle knottene og sette inn nye, men det må bli til sommeren eller høsten tror jeg... Akkurat nå er det eksamenstid!


1 kommentar:

Elise sa...

Det gjør seg med litt hvotmaling på det meste egentlig:)

www.engelise.blogg.no