fredag 19. august 2011

Flom, feber og fjernsyn

Da vi kom hjem fra Trondheim mandag kveld var det et voldsomt regnvær hele veien hjem og elva hjemme var veldig stor. Kjæresten mente at brua kom til å bli ødelagt, mens jeg og Mamma sa at "neeei da, den tåler såpass!". Et par timer senere var den borte.

Borte er også Ålen sentrum, flere broer og en hel masse rundballer (som sikkert noen kan finne igjen på Støren). Naboene er isolert, men det jobbes på spreng for å få bygget en ny bro.

I tillegg til dette har jeg hatt feber, men jeg prøver så godt jeg kan å bli frisk! Har egentlig arbeidshelg og i tillegg starter skolen på mandag! Heldigvis tar Kjæresten godt vare på meg, med masse godis og drikke;)


Så var det fjernsynet. Jeg har bestilt ny TV! Hurra! 42" til og med! Hadde aldri trodd at jeg skulle ha en så stor TV, men på mandag blir det en realitet! Det eneste problemet nå er at jeg må prøve å få den fra butikken og hjem til leiligheten! Corsa Porscha mi er jo ikke akkurat den største bilen...


Ingen kommentarer: