søndag 14. august 2011

Maling via nett?

I dag har jeg prøvd noe helt nytt... Tenkte jeg skulle sjekke nettsidene til Flügger Farge for å se om de hadde en prisliste på slike smarte prøvebokser og tapeter, og da jeg kom inn på sidene fikk jeg se at det går an å bestille maling over nett! Dette er sikkert noe mange allerede har visst i evigheter, men du vet - ting tar tid for min del.


Så nå har jeg, for å prøve dette, bestilt en A4-prøve av en tapet, samt seks små fargeprøver (veldig små altså!) for til sammen 24 kroner. Jeg kunne til og med velge om jeg ville ha dem sendt hjem eller hente dem i butikken! Jeg valgte det siste for jeg aner ikke om postmannen i Trondheim har lært seg at to lapper med påskriften "Uadressert reklame, nei takk!" og "Nei takk, ingen aviser!" betyr at det skal ikke annet enn BREV i postkassa mi! I hele Juni valgte postmannen å se helt bort fra disse lappene, så postkassen min BULET UT på grunn av all reklamen og alle gratisavisene! Skamme seg postmannen! Så jeg tar ikke sjansen på at det er plass i postkassa mi til maling og tapet!


Men uansett, jeg har ikke planer om noen tapetsering, så den tapetprøven skal rammes inn og brukes som bilde! Fargeprøvene derimot er visst så små som ketchupposene du får i take away bagene fra McDonald's, så det blir faktisk bare fargeprøver. Tviler på at jeg får malt særlig mye med en så liten pose. Men når man får tre små poser maling og pensel i en pakke for ti kroner, er det greit;) Nå skal jeg fikse noen rundstykker, så er det natta! Hejdå!

Og ja forresten! Flugger har fri frakt til 4.september! Og det var ingen reklame fra min side, bare et tips!

Ingen kommentarer: