tirsdag 20. september 2011

Hei igjen!

Forrige uke hadde jeg som sagt litt internettproblemer, men de er all gone nå! Hurra! Helgen har gått med til rypejakt sammen med kjæresten, og gårsdagen brukte jeg på kjøring, jobb og ikke minst KAMP! Det blir gull til Rosenborg i år også, jeg bare vet det!

I leiligheten har jeg fått noen nye ting også, puffen er ferdig og så var jeg på Casa Interiør-party hos Britt Irene for et par uker siden! Det var stas! Hun hadde laget den beste iskaken jeg noensinne har smakt! Oppskrift finner du her! Litt handel ble det også, blant annet en finfin lykt!



Men, nå er det snart natta. Jeg har nemlig artseksamen i morgen! CU ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

lykta ble jo flott:)biopeisen var super tøff,og nei den soter ikke:):)den varmer også....faktisk:)fin å ha ute også,jeg ha brukt den på treassen også.