tirsdag 4. oktober 2011

I disse teiptider

Jeg har ikke helt vært på hugget for å skaffe meg disse moderne teipene alle snakker om, og ja jeg skriver teip og ikke tape - synes det blir bedre slik. Rundt omkring på noen av bloggene jeg leser så finner du teip i alle mulige farger og mønstre. Så da jeg kjøpte Rom123 her om dagen fikk jeg med tre kort med forskjellige budskap på. Aha! Tenkte jeg! Dette kan teipes! Så da var jeg i garasjen hjemme i helgen og hentet denne fancy teipen:


Og så tok jeg det kortet jeg syntes passet best til skrivebordet mitt (og skolearbeidet mitt), teipet og på null komma niks så var jeg plutselig teipmoderne jeg også! Hurra!

2 kommentarer:

Sidsel :) sa...

Slike "post-itflags" funke óg fjell som slik fancy teip ;)

Marit sa...

Oi! Da har e jo faktisk fire forskjellige farga i pennale mitt! Takk for tipset! ;)