mandag 1. oktober 2012

Hei Oktober!

Måneden har startet med et brak! Da jeg dro fra fjell og gård i morges til byen og skolen hadde jeg liksom ikke tenkt at jeg skulle tilbringe dagen på legevakten istedet for å være i bymarka sammen med klassen! Dagen startet bra, men du verden det gikk fort å få snudd den på hodet... Kort fortalt; Jeg skulle spikke, kniven glapp, masse blod, legevakta, liming (!) og stripsing, og DER var oktober i gang!


Skal prøve å få blogget litt mer fremover, er jo helt fraværende for tiden... Nå er det tid for 71 grader Nord, pledd, stearinlys og COLA! På BOKS! Det er jammen meg lov når man har sett innsida av sin egen finger! I tillegg koster disse boksene 10 kroner (+pant) på Statoil for tiden, så det var jo fint;)

2 kommentarer:

Anne Randi sa...

du må kjøpe d slaktehanska t næste gång du ska spikke ;)

Marit sa...

Hehe;) Fe itj lov t å ta ti kniv i klassen lenger vartfall! ;)