søndag 13. september 2009

En liten spasertur langs Mjøsa og barneselskap i Valdres

På onsdag var det så utrolig fint vær på Lillehammer at jeg bestemte meg for å gå på oppdagelsesferd! Med kamera i en hånd og en pose tørt brød i den andre var jeg klar.
Brødet var til endene som pleier å holde til under den lille brua på campingplassen, men der var det ingen ender den dagen. I håp om å få se noen andre ender på turen tok jeg med brødet videre.
Jeg fant både ender og fikk tatt litt bilder. Turen endte på strandtorget der jeg handlet litt mat og en stor is til hjemturen!






I helgen var det bursdagsfeiring i Valdres! Bursdagsbarnet bli snart to år og syntes det var stas med gaver, pølse, sjokolademuffins og ikke minst ballonger!


Da er det snart en ny uke, nye forelesninger, ett jobbintervju, en innlevering og hjemmehelg:)

1 kommentar:

Anne Randi sa...

trivelig med oppdagelsestur i nærmiljøet;) ser ut som sommeren varer lenge på lillehammer også. Det liker vi:D