onsdag 7. oktober 2009

Bedtime story

Nå begynner jeg å bli sånn passe lei av den svære dobbeltseng-med-øverkøye-senga som var i huset da jeg flyttet inn. Den er så stor at jeg har ikke fått opp kleskapet mitt enda (øverkøya fungerer som klesskap nå). Så nå står alle sidene, skuffene og dørene som blir et klesskap om man setter det riktig sammen, langs den ene veggen og tar MYE plass! Alt er bare kaos!
Det tar vel strengt tatt ikke så lang tid å kjøre på IKEA, men så har jo ikke jeg verdens største bil heller! Hvordan i all verden skal jeg få med meg noe som er over to meter langt med den bilen jeg har? Morten kom med en lysende idè: Ta den på taket!
Hurra! Plutselig ser alle mine bekymringer ut til å være løst. Jeg må jo uansett fikse et eller annet takstativopplegg til vinteren kommer for fullt, i og med at jeg har store planer om å teste skiløypene på Lillehammer!
Så da kan jeg begynne planleggingen av soverommet! Hurra, hurra, hurra!


Bilder fra IKEA, Zara Home og H&M Home.

Ingen kommentarer: