onsdag 14. oktober 2009

Hvem trenger vel Tv?

Så lenge man har internett trenger man strengt tatt ikke Tv.
Jeg har helt siden jeg flyttet til Lillehammer kun sett Tv-programmer på internett, og det funker faktisk veldig bra.

TvNorges programmer må man riktignok betale litt for å se, men 80 kr i måneden er ikke så ille, så da kan jeg se både 71 Grader Nord, 4 Stjerners Middag, Hvem Kan Slå Ylvis og gamle episoder av Ylvis Møter Veggen, Power Of 10, Wipeout osv.


Tv2s programmer er litt dyrere, og siden jeg ikke er en svoren fan av Hotell Cæsar, klarer jeg meg godt uten Tv2. Senkveld og Skal Vi Danse går jo på fredag og lørdag og da er jeg som regel et sted hvor man har Tv.



Tv3s programmer er gratis og med på kjøpet får du selvfølgelig litt reklamepauser, men "putt shit". Så lenge jeg får se min store helt Hellstrøm så er jeg fornøyd!


I tillegg har man jo svenske Tv3 der det vissnok skal gå an å se den serien med hun dama som mente at menn som skifter bleier er patetiske. Anna Anka eller noe tror jeg hun heter og serien heter Hollywoodfruer eller noe sånt. Har ikke sett det, men leste i VG at hun godeste Anka shopper for rundt 70 000 kroner i måneden! Det må jo være god underholdning...
Og så har man de snille, snille brukerne av YouTube som legger ut serier der. Jeg er helt hekta på The Rachel Zoe Project og sjekker hver dag om det er blitt lagt ut en ny episode.


Og hvis det ikke frister med Tv, så er vi jo så heldige å ha et bibliotek på skolen som er ganske velfylt når det gjelder filmer! Alle de jeg ikke har sett, men har hatt lyst til å se, finner jeg der. I tillegg til de gode filmene jeg har sett mange ganger og aldri blir lei av.

3 kommentarer:

Anne Randi sa...

heija nett-tv si e å ja;) ha tv2 e da, åsså snylte e på hanne sinj tvnorge, så om du vilj sjå tv2 engång må du si tå, så fe du låne minj sumo;)

Hanne sa...

si heja nett-tv e å:)
snylt i veg du Syran, haha:D E fannj ut at e trøngte tv2sumo sjøl om e itj ser hotel cesær, må bære få me me da damene dro, senkveld, golden goal og x factor! 4 stjerners middag e hilarious nunnj gong ja - bæste gong hitte va denj vukku me ailo gaup, oddbjør hjelmeseth og damerne:P hahaha!!!

Marit sa...

Ja d ha gått an;) Ser itj så my p tv2 e da, men om e e p lillehammer i hælj, så kunnj d jo vør artugt:D 4 stjernes middag e en tå favorittænj ja! Tykkje petter pilgaard e ganske komisk å e xD Men ailos renssupe tok kaka! Da flira e godt!
No har e sett alle episodænj tå power of 10 da, så no e d litt underholdning i tvNorge 20 år! Mange fine tilbakeblikk frå nittitale der ja;)