onsdag 27. januar 2010

Good times!

I helga var det det årlige Aunegrenda Rundt rennet arrangert. Uheldigvis for meg fikk jeg ikke gått. Derfor måtte jeg bare sette meg ned og mimre litt fra fjorårets renn;)

Gina startet friskt. "Barneskirenn" sa hun;)


Så ble det en helt nødvendig stopp på hytta. Sigrid måtte ha gnagsårplaster og Gina hadde veldig lyst på sjokolade.
Jeg? Jeg kokte vann og lagde kakao, fant fram gnagsårplaster og sjokolade.

I kveld var jeg ute i lysløypa på Birkebeineren Stadion. Ikke akkurat som å tusle rundt i skogene hjemme! Kø og massevis av folk! Velger nok et annet tidspunkt neste gang. Hvis jeg går og går og går er jeg snart god nok i foten til å gå opp til Bukkhammeren og Stenen! Gleder meg!


Får lyst til å ut hver gang jeg ser denne reklamen. På fisketur, skitur, hyttetur, telttur eller bare en tur rundt omkring i fjella hjemme. Finnes ikke bedre!

Ingen kommentarer: