onsdag 24. februar 2010

Dedd i desed!


Jada dere! Hodepine, feber, tett nese, slimete hals og hele pakka! Det er meg akkurat nå... Jeg har ikke kommet meg nedover til Lillehammer heller. Det begynte i går og har ikke bedret seg stort. Jeg har egentlig ikke tid til dette! Jeg har innlevering, skulle handle noe for Mamma på Lillehammer, trene og dessuten skal jeg jobbe på lørdag! DET ER SÅ TYPISK!

I tillegg er det ca 30 minusgrader hver natt på Røros, så jeg må ut å sjekke om bilen ikke har frosset ihjel hver dag. Hurra for god timing.

Og for de som ikke har sett noen oppdateringer fra meg på Facebook i det siste så skyldes det et veddemål med Morten. Han synes jeg er altfor avhengig av Facebook, og har derfor utfordret meg til å ikke sjekke Facebook på en uke... Sta som jeg er så skal det gå greit.

Prekæs... har snart (enda) en avtale i drømmeland!

8 kommentarer:

Anne Randi sa...

go bedring marit, du fe blande d en rætteli sterk karsk;) d jær mønn! d e itj se my interessant som skjer på f.b. kanj e trøste d me. Såmmå gamle! Så du går itj glipp tå nå merkeverdi.

Marit sa...

Hehe..karsk hørdes godt ut ja;) E fe jo maila om notifications å slik så e har itj gått glipp tå så my tru itj e neij;) Heheh;) Fikk jobbtilbud p face da! Hehe..å d fikk e m me via mail så da går d bra;)

Anne Randi sa...

jobbtilbud faktisk, ke hænn da?

SVAR FRA MIN BLOGG:
ja d ska e jørrå:D
ha nå løst på bokkhåmmårrænnj ja, men vet datj nerr d e enda. Bære ditj bli hælga ættje påske så ska e nok bli me:)

Marit sa...

Sånn kundeservice-svare-på-spørsmål-på-telefon-jobb;p Itj så arti kanskje, men d e kjekt m litt ekstra peng:)

E rekne m at rennje e palmlødan:) Den 27.mars elns:) M påfølgende fest ni huse!

Anne Randi sa...

oki, pænning e pænning, bli nok gretj ska du sjå.

ja e håpe d bli da, men d e jo rensfelrænnj da:( så d, men lev i håpe enda;;

Marit sa...

Ishj...e d? D va dumt:/ Men ska du vør heme helt t påske no? :)

Anne Randi sa...

m'm gør domt! nejj ska vør heme t 7.mars no, åsså ska e vør neaferr t 25.mars, så bli d påske:) kjæm du hem t hælginj ælj?

Marit sa...

Hmmm:) Fe sjå:) E mæsta heme kvar hælj (!), men e hell p å prøve å få morten t å kom neover no t hæljen åsså kjæm e oppover den 11. å bli t den 16. da burde d vør muli å finne p nå! E ska t byyn en gong denj hælga så da kanj e evt kjørd om tydaln tebakers att;D