onsdag 3. februar 2010

Lavt henger de, og råtne er de...

Her om dagen fikk jeg så utrolig lyst på is. For å rettferdiggjøre en slik utskeielse midt i uka fant jeg ut at jeg måtte gå et stykke til Rema, og ikke Kiwi som tar tre minutter å gå til. På turen så jeg mye rart.

En nestenulykke, fordi en mann ikke hadde særlig lyst til å overholde vikeplikten sin (dust!).
En svær, svart hund! Sånn hund som Bolivar i Donald! Eller Båtsmann i den barneserien som jeg ikke husker navnet på... Anger på at jeg ikke spurte om å få ta bilde av bamsen.
Et par epletrær med masse epler! Hvorfor plukker ikke folk epler når de har dem tre meter fra huset? Nå var de iallefall råtne og frosne...


En skikkelig kul postkasse. Sånn som de har på film (og i Donald)!


Og så fant jeg ut at Lillehammer har egen radiokanal?

3 kommentarer:

Anne Randi sa...

Barnetv'n hete: "vi på saltkråkan"

Marit sa...

Det va d ja! Va usikker p om den hette Båtsmann å..trudde den hette tjorven, men så kome p at d va m en jentonge ti serien å da kunnj jo itj ho hete båtsmann! xD

Anne Randi sa...

stæmme nok d;)