onsdag 10. mars 2010

Once again?

For litt mindre enn et års tid siden fikk jeg tatt piercing i Tragus. For de som ikke vet hvor tragus er, så ser du det her


Bare et par måneder etter at jeg fikk pynten, klarte jeg å rive den ut. Jeg skulle tørke håret med et håndkle og plutselig satte den seg fast i håndkledet og ble revet ut. Det blødde litt for å si det sånn. Heldigvis (og litt uheldigvis) hadde jeg fått piercingen hos frisøren så den satt for langt ut. Derfor ønsker jeg meg nå en time i piercingstudioet her på Lillehammer (eller et annet sted) for å sette i en ny på en bedre måte! Hmm..b-day-wish?

1 kommentar:

Anne Randi sa...

D må du jør ja, e stuva jennom en piercing ti d høle e tok me frisør ferr dænj der bakdel'n va snar t å dættje tå. Dessut'n fekk itj e stetoskope i øra..:p Men i piercingstudio e døm nok bere t å finne plass der d ikke går se my nerva å kanskje;)