søndag 25. april 2010

Sex And The City!

Til bursdagen min, for ganske så akkurat èn måned siden, fikk jeg en veldig stor og fint innpakket gave fra Eva og Kari Anne. Egentlig fikk jeg to gaver, men den ene var av det litt "overhumoristiske" slaget så den skal ikke nevnes her;)

Men den største gaven, den var så fin, og da jeg rev av en liten flik av det glansede papiret kom det et HYL! Jeg kjente den igjen med en gang! Den hvite, fine, boksen med sølvfargede blomster. Og etterhvert som jeg rev av mer papir (og hylte enda mer og høyere) så jeg noe rosa også. Og, ja, i det øyeblikket var jeg så heldig å holde min egen fullstendige samling av Sex And The City episoder! Inntil nå har den stått og fristet fra hylla, men i kveld klarte jeg ikke å se på den mer uten å åpne den fine boksen for første gang. Et veldig sommerfugler-i-magen-øyeblikk!







Nå skal jeg kose meg litt med en, eller kanskje to, episoder før det blir natta. Holder nemlig på med de siste innleveringene før eksamen så jeg må opp tidlig i morgen:)

Og forresten; Fler enn meg som gleder seg til slutten av mai? Ny trailer poppet opp plutselig en dag;) Enjoy!


1 kommentar:

Anne Randi sa...

ai ai ai, dænj kunj e å godt ha tenkt me altså:D rekne me du bli sittjænj fræmma skjerminj i stund fræmøwi no ja=)