søndag 2. mai 2010

Bloggsøndag

Da var snart en hel uke fri over for min del... Straks må jeg vende snuten sørover igjen og ta et siste (digert) skippertak for å overleve disse eksamenene vi visstnok skal ha... Føler jeg har sånn rimelig kontroll på to av fire, men det er jo bare halvparten! Så, jeij, regnskap her kommer jeg.

Men over til noe mindre deprimerende. På favoritter-lista mi har jeg en egen mappe jeg kaller "Blogg". Der ligger linker til blogger jeg leser hver dag, noen leser jeg litt nå og da mens andre er blogger jeg egentlig har gitt opp å følge.
Listen utvides hele tiden ettersom jeg kommer over nye interessante blogger, så egentlig burde jeg snart ha en liten opprydning i lista. Men! Til pointet. Jeg tenkte jeg kunne fortelle litt om de forskjellige bloggene jeg leser, så kanskje du som leser dette kanskje finner enda en blogg å svippe innom for inspirasjon, updates hos bekjente eller et innblikk i noen andres hverdag!

Bloggen som jeg da vil presentere i dag er... (se for deg et sceneteppe og en trommevirvel her nå) Bjørn Tores blogg!


Dette er en superskjønn gutt som jeg ble kjent med mens jeg gikk på viederegående på Melhus! Bloggen hans er liksom litt sånn at man blir glad uansett hva som står der, fordi han skriver så utrolig morsomt! Plutselig kommer et lite "tjo-hei" og da må jeg bare smile, for det er akkurat sånn Bjørn Tore er - Et digert glis og et Tjo-hei!

Sånn som i dag for eksempel. I dag trengte jeg litt Bjørn Tore-input og det virket umiddelbart! Føler meg allerede lettere til sinns! Så, om du føler du ikke har noe med BT å gjøre, så kan du likevel lese bloggen hans for han har de mest finurlige tanker om alt! Stå på BT! Jeg savner deg :D

Ingen kommentarer: