onsdag 5. mai 2010

Mmmm!

I snart fem år har jeg hatt den samme parfymen, Laura Biagiotti, men nå er den for ente gang tom! Og av en eller annen grunn vil jeg nå ha en forandring! Derfor var jeg på Strandtorget i dag for å teste noe nytt.



Jeg kom fram til fire alternativer, og den største favoritten akkurat nå er Victor & Rolfs Eau Mega. Den lukter fantastisk, og flasken er også utrolig fin!





I dag fikk jeg bare prøvd Eau Mega, men på en klar andreplass kommer Marc Jacobs Daisy In The Air (jeg tror det er en summer edition!). Jeg er ikke så veldig glad i den "vanlige" Daisy, men denne virket faktisk ganske god!



Og på en delt tredjeplass kommer Vera Wangs Princess og Chanels Chance Eau Tendre. Friske flotte parfymer dette også! Sukk! Det er vel bare å begynne å spare:)



4 kommentarer:

Anne Randi sa...

du må bære si i frå om du vilj e ska kjøpe me frå tax-free;) bli litt billiær vilj e tru:)

Marit sa...

Ja d va en ide! Når ska du hemat neste gong a? :D

Anne Randi sa...

hehe, 26.juni;p men om du sende på oda helen i mld så ska ho ne t næste hælg;)

Marit sa...

Ai ai! Da ska e prøve å skrape ihop lite peng å kanskje e fe tålå lite m a Oda Helen:D