onsdag 5. mai 2010

Filmhøst

Jeg gleder meg noe helt VANVITTIG til å komme til Trondheim til høsten! Jeg har jo tidligere skrevet om hva jeg syns er bra med byen, men spesielt gleder jeg meg til å ta turen til Prinsen eller Nova Kino sammen med kjæresten eller gode venninner. Jeg har ikke vært på kino siden jeg var i Trondheim i sommer sammen Anne Randi, Tone Cecilie, Krister, Øyvind, Geir og Lars Åge og så Shrek 3 i 3D!

Etter en liten tur innom Filmweb fant jeg noen fine trailere, og nå gleder jeg meg enda mer! Først ut er Letters To Juliet som har premiere 3. september. Hovedrolleinnhaveren er selveste Amanda Seyfried som mange kanskje forbinder med Mamma Mia! Da må det jo bare bli en søt film!



Film nummer to er en film basert på boken med samme navn; Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert. Har store planer om å lese boka i sommer og så se filmen når den kommer på kino i oktober! I tillegg spiller jo Julia Roberts hovedrollen, og hvem blir ikke glad av det svære gliset hennes?



Noen som vil gå på kino med meg? ;)

Ingen kommentarer: