onsdag 30. juni 2010

Emmeline

Da jeg for aller første gang fikk øynene opp for interiørblogging var det Emmelines blogg jeg kom over. Jeg ble med en gang overlykkelig over at noen delte bilder og tips sånn interiørmessig, og det nesten daglig! Jeg har lest bloggen flere ganger i uken helt siden den gangen, og etterhvert fikk jeg en Green Gate-kopp av Camilla da vi bodde sammen på Melhus! Gleden var stor! Jeg hadde faktisk fått en Green Gate-kopp! Du skjønner, Emmeline er veldig glad i Green Gate, et dansk "ting og tang" merke. Og helt siden jeg for første gang la merke til bloggen, og koppene, har jeg ønsket meg røde kopper med hvite polkadotter på hytta!


Det er selvfølgelig ikke bare Green Gate hun blogger om! Det blogges om de helt hverdagslige tingene, baking og hun har den mest fantastiske fortellerstilen! Jeg sitter faktisk og smiler og ler når jeg leser de pussige historiene hennes! I tillegg har hun alltid mange bilder i hvert innlegg, noe som er supert for meg, siden jeg lagrer bildene i en mappe på PC'n som heter "Inspirasjon";)


Ta dere en tur innom Emmelines blogg! Og forresten, her om dagen kunne Emmline meddele at Komplett.no har tilbud på Kitchen Aid kjøkkenmaskin! JEG ØNSKER MEG EN SÅNN! De er utrolig flotte å se på, samtidig som at de er veldig flinke kjøkkenmaskiner! Vi har en slik på jobb, og da hele kjøkkenet skulle pusses opp tenkte jeg kanskje at de skulle selge den gamle (til meg) og kjøpe en ny, men nei. Kitchen Aiden er vel nesten det eneste som ikke er nytt der... Hvilket farge hadde vel blitt det store usikkerhetsmomentet, siden de finnes i utalige farger! Tenk å hatt en rød Kitchen Aid og en rød Smeg! Ah, sukk!



Ingen kommentarer: