onsdag 30. juni 2010

Leilighet? CHECK!

Ja, det er helt sant! Jeg har funnet leilighet! For de som har hengt med en stund så husker dere kanskje hvordan studielivet startet på Lillehammer? Jeg kom dit, var igjennom fadderuke og de neste to ukene av skolen, uten et sted å bo! Jeg fikk heldigvis sove på gjesterommet til søskenbarnet mitt, men det var ikke en særlig god situasjon!


Så, nå som jeg skal til Trondheim har jeg vært mer hissig på leiemarkedet og sjekket leiligheter hver dag på nett! Jeg har vært fast bestemt på at jeg SKAL ha et sted å bo når skolen starter! Utrolig nok var det ikke finn.no eller hybel.no som kunne hjelpe meg, men vaktmester Per på jobb! Han kunne fortelle at datteren hans, Maria, skulle flytte fra Trondheim, og at de hun leide av lette etter ny leieboer, gjerne en fra Haltdalen! Fem dager etter var jeg hos Maria i Trondheim for en slags visning av leiligheten, og HIPP HURRA og HURRAMEGRUNDT! Jeg har aldri blitt så fornøyd på visning før!



Leiligheten rommer entre, stue, kjøkken, bad og soverom, og ligger kun 10 minutter unna skiløypene i Granåsen!!! Litt lang unna skolen blir det jo, men det bryr jeg meg ingenting om! Hu-hei!


Så nå er det innsamling av inspirerende bilder til innredning av leiligheten som står for tur! Gleder meg!!!

Ingen kommentarer: