tirsdag 12. oktober 2010

30 røde roser!

I går hadde jeg en fantastisk dag! Morten kom på overraskelsesbesøk søndags kvelden og i går dro vi på bowling, spiste sammen og bittelitt shopping. Jeg elsker sånne overraskelser!

Etter bowlingen måtte han dra hjem til Røros, mens jeg dro hjem til leiligheten. Da jeg kom hjem sovnet jeg på sofaen og våknet ikke før Morten ringte. Han hadde kjørt et stykke sa han, det var glatt på veien og mye trafikk. Så måtte han plutselig legge på fordi mobilen holdt på å gå tom for strøm. To minutter etterpå ringte det på døra, og der sto Morten med 30 røde roser! Han hadde kjørt to-tre mil og så ombestemt seg, kjørt tilbake til Trondheim, kjøpt roser og en film!


*Smelt*
Vi koste oss resten av kvelden i sofaen med Robin Hood, ostepop, pledd og masse puter! Herlig!

Ingen kommentarer: