lørdag 9. oktober 2010

Det er jo snart jul?

Julen nærmer seg, og jeg må innrømme at selv om marsipanen og julemagasinene har kommet i butikkhyllene, så er ikke jeg helt der! Jeg har tenkt ut èn julegave, og skjøvet resten bak i tenkerommet. Til meg selv har jeg heller ikke tenkt stort lengre, men om jeg hadde hatt en rik onkel i Amerika, eller vunnet i lotto, hadde jeg nok kjøpt meg en stol.
Nettopp, en stol. I leiligheten har jeg liksom ikke noen godstol, og her om dagen fant jeg den ultimate godstolen! Ta-daa! Stingray!





Den danker både Eames og Tirup LANGT ned i støvlene! Men så kunne jeg vel fått tre Tiruper for prisen av en Stingray, så...








Det eneste som er litt dumt, er at det er en gyngestol! Jeg har fullstendig noia for gyngestoler, og jeg VET det er vanskelig å få til, men jeg er livredd for at den skal tippe bakover!
Anyway, det er helg og jeg slapper av maks! All sykdom er borte, så til uken håper jeg på litt matblogging igjen. Dette er egentlig mest fordi jeg har hørt rykter om at Nina sulter snart ihjel nede på Møllenberg!

2 kommentarer: