onsdag 6. oktober 2010

Så hatten passer!

Er det bare jeg som syns at dette statsbudsjettet er litt, ja hva skal man si - kjedelig? Det eneste som interesserte meg var dette med utbetalingen av studielån, og det fikk jo ikke noen store forandringer til slutt. Er det rart jeg hoppet elegant over alle nyheter på TV om dette budsjettet og så på Gossip Girl istedet? Nei, og det var der jeg la merke til noe så fjongt som en hatt også! Fant ikke akkurat det bilde jeg lette etter via Google, men se på dette da!

Tror kanskje jeg må prøve en hatt jeg også, bare for å se om den passer! Jeg ser ut som en gutt hvis jeg bruker caps og et lite barn om jeg bruker lue, kanskje en hatt kan være tingen?

Uansett, jeg er en multitasker og sitter gjerne med pc'n i fanget mens jeg ser på TV... Du vet, sånn i tilfelle det kommer en reklamepause. Og det var nettopp midt i reklamen for makrell i tomat at jeg sjekket VG og hva ser jeg? Jo! Sigbjørn Johnsen (statsbudsjettmann) med en hatt som så absolutt passer!


Hele mannen var ulastelig kledd, litt sånn '60s sjef, og hatten er jo prikken over i'en! Hatt neste!

(Om det ikke blir en investering, så har jeg i alle fall prøvd!)

Ingen kommentarer: