tirsdag 1. februar 2011

Tre dager til årets værste dag!

Jepp! Fredag blir det vondt. Fra og med fredag kommer Facebook og bloggen til å være mine syte og sutresteder. For jeg mener jeg har all verdens grunn til å syte å bære meg når jeg skal fjerne mandlene på fredag!

Jeg har fått en hel masse fæle historier om komplikasjoner, ødelagte stemmebånd, blødninger, enorme vekttap (som i grunn ikke er så ille, men jeg blir forferdelig sur når blodsukkeret synker!) og ukevis på lollipop og barnemat! Så takk for det! Trenger virkelig ikke slikt når jeg fra før klarer å lage helt groteske spådommer i hodet mitt. Narkose? Aldri prøvd, og hater tanken på at noen skal bedøve meg så mye at jeg ikke har kontroll på noen ting - og tenk om jeg ikke våkner igjen???

Heldigvis har jeg bunkret opp med filmer og Sims3, så tiden skal gå fort (håper jeg).

Ser du? Jeg har allerede begynt å syte, så stay tuned - det kommer mer! Det er så mye som kan gå galt... tenk om jeg får slik rar stemme som han stakkaren her:

3 kommentarer:

Anne Randi sa...

Du fe sjå d positive i all elendigheta å: for snorkinga kjæm bort å fremtidie halsbetennelsa kanj du si hade åt:) Åsså rekne e me at døm t godt vare på d alle sykepleierænj runjt d! Husk; I've been there, done that, å e vakna opp å kom me på føt'n att:D

Marit sa...

Ja e forvente full oppvarting tå alle rundt me;) Haha! Glede me t å aldri vakne m to såre mandla p størrelse m mandarina! :D Åsså vet e en som glede se t å få såvvå uten å høre p duringa mi;) Hehe..

Nina sa...

E tok dem bort for et par år sida og det va ikke noe problem i det hele tatt :) Narkosen virke så fort at du ikke rekk å tenke over at det e ekkelt, men det e litt kjedelig å ikke kunne spise så mye på ei stund. Hamstre inn lollipop og yoghurt! Går nok kjempefint :)