onsdag 18. mai 2011

"Så fint du har det i kroken din!"

Sa naboen da jeg kom hjem fra butikken i dag. Og hun snakket nok om den bittelille kroken utenfor døren, som jeg etter beste evne har pyntet opp litt! Jeg ble etterhvert drittlei (beklager uttrykket) av å vanne plantene som jeg sådde, for de skulle jo ha vann hele tiden! Så jeg satte dem ut, men ble ikke helt fornøyd med at alt var grønt, så jeg kjøpte tre små stemorplanter i tillegg.



Mangler noen lykter, men jeg har ikke vært på IKEA i det siste (tro det eller ei!). Stolen er fra Rema1000, og kostet bare 150 kroner! Fantastisk pris til å være så god å sitte i, men helt klart riktig pris når det kommer til å være av plast (!) og å være plasskrevende... Neste gang blir det en jeg kan klappe sammen eller skru fra hverandre - i tre!


2 kommentarer:

Elise sa...

Må nesten si meg enig med nabokjerringa. Det var fint:)

Marit sa...

Tusen takk! :) Litt pynt må n ha, sjøl om det bli på studentbudsjett;)