torsdag 19. mai 2011

Studentmåten

I dag har det virkelig vært en fin dag. Vi har vært i Bymarka og samlet planter og laget seljefløyte, og jeg fikk lyd i fløyta! På fjerde forsøk vel og merke, men likevel!

Vel hjemme hadde gårsdagens sparkling tørket slik at jeg kunne male over! Nei, jeg har ikke pusset opp, men jeg har laget litt "studentkunst"! Jeg hadde et lerret som egentlig bare sto gjemt vekk på soverommet, som fikk en makeover i går kveld. Hvitmaling og sparkel ble klasket på uten mål og mening og fikk tørke til i dag.


I dag malte jeg over sparkelet med litt hvitt, grått og svart og hengte opp på veggen! Ganske billig kunst, og blir jeg lei maler jeg bare over og slenger på litt farger eller noe!


3 kommentarer:

Hanne sa...

D vart fint Marit ;) og d e så kjekt at'n kanj måle over att, alt etter sinnsstemmninga :D Ha en gooooo hælg snuppa!

Marit sa...

Tusen takk! Ja kjekt m litt forandring;) Go hælj åt d å Hanne!

FJELLBY sa...

Hehe. Mangla nå gåseøge der "herr" og "fru" :P
Pent fræmfør praktisk ? ;)