fredag 27. mai 2011

Til Marit og Sanna

Marit og Sanna skal i sommer flytte ut og inn, Marit skal ta over leiligheten til Sanna og Sanna har kjøpt sammen med kjæresten. Hørte rykter om at de var i beit for inspirasjonsbilder så da kan jeg vel dele av mine litt-over-femhundre bilder? (Klikk for å få dem større!)







Vet det skal være kildehenvisning på bilder akkurat som på innleveringer på skolen, men det har jeg rett og slett ikke husket når jeg har lagret! Så om jeg tråkker noen på tærne nå beklager jeg det - jeg prøver bare å spre det gode budskap;)

3 kommentarer:

Sanna sa...

oooi, så masse fint!;D takk! Så mye jeg har lyst på... spent på hvordan leiligheten vil se ut til slutt:O =)

Nina sa...

Kanskje det fins en Ladesti i Barcelona, også kan du kom på besøk og gå den sammen med me? Plan!:D

Marit sa...

:D E håpe e bli invitert på besøk etterkvart, Sanna! :D