onsdag 21. september 2011

Artseksamen - check!

Jepp! Da er dette skoleårets første eksamen unnagjort! Jeg tror det gikk rimelig bra, men jeg VET jeg har minst to feil... Fryktelig irriterende, men det er lite å gjøre noe med nå.
Ute skinner sola, så jeg skal ut og rake sammen alt løvet som har samlet seg i oppkjørselen. Det blir et evigvarende arbeid i og med at en diger bjørk henger over hele oppkjørselen, men jeg er møkk lei av å sope opp løv i gangen som blir med inn under skoene.

Jeg startet litt i går, og rakk akkurat å pynte litt utenfor døren før regnet pøste ned! Har begynt på en krans til døra også, men den blir nok ikke ferdig før over helgen:)


Og forresten, har du sett en så søt nabo noen gang? Hver dag blir den båret ut på plenen, der den spiser og koser seg hele dagen til eierne kommer hjem og plukker den opp og tar den med inn igjen. Helt uten bånd, gjerder eller bur!

Ingen kommentarer: