fredag 23. september 2011

Lambi

For de som ikke visste det så er jeg over gjennomsnittet glad i sauer. Jeg er oppvokst i sauefjøset, og NEKTER den dag i dag å spise sauekjøtt - jeg spiser ikke vennene mine! Heldigvis er det flere enn meg som er glad i sauer. Om du enda ikke har vørt innom den überfine bloggen til Lise, også kjent som Fjellby, så anbefaler jeg det på det sterkeste! Hun er så heldig å eie en sånn finfin sauepute fra By Nord som jeg ønskerønskerønsker meg! Når jeg tenker meg om kan et gavekort hos Cornelias Hus eller Hviit være en veldig fin julegave for min del!


I dag har godeste Lise også tipset om den søteste kladdeboken du kan tenke deg! Lyst på!


Sukk, jeg savner sauene. Skulle nesten hatt et sofalam som kunne ha gått ute sammen med nabokaninen om dagene! Eller en vaktvær! Eller, det hadde sikkert ikke blitt mye vakthold, mer kos;)

2 kommentarer:

FJELLBY sa...

Søta! Grattis med A (i dobbel forstand) og takk for masse skryt, det var da ikke med måte. hihi! Kladdebok i hus! Bruker den til litt sånn "notater i sofakroken" ikke som skolebok:)

Marit sa...

Takk, takk! Prøvde å ta fine bilder av noen fine ulldotter hjemme i helgen som jeg kan bruke til et eller annet, men så fort jeg går ett skritt tilbake for å knipse, så kommer de etter... Håpløst;) Vurderer sterkt å skaffe en sånn DIY-ideer-bok! :D