torsdag 10. februar 2011

Tålmodighet, hva er det?

På bildet ser dere dagens frokost... I glasset er det en brusetablett som smaker - blæh!



Akkurat nå er jeg så utrolig lei av å måtte helle i meg vann og tabletter hele døgnet... Jeg vil også spise vanlig mat og dra på butikken! De siste tre dagene har jeg kun fått i meg to teskjeer potetmos, en halv lollipop, litt fiskekake med majones og en liten kopp kakao! Kroppen er utslitt, og jeg lengter meg syk etter en skikkelig stor BURGER! Når jeg kommer meg til hektene igjen skal jeg jammen meg slå på stortromma og dra p McDonald's...

Puh, blir sliten av å skrive...

For øvrig får jeg masse tid til å se på tv, hvor bra det er kan diskuteres, men jeg så akkurat et drømmemøbel på The Voice! I musikkvideoen til Duck Sauce - Barbra Streisand! Sjekk den lekkerbiskenen av en stol ca 2 minutter og 15 sekunder ut i videoen!! Me like!



Ingen kommentarer: