mandag 23. mai 2011

Tre?

For de som er utrolig kjappe og fantasifulle i tankegangen kunne den overskriften der fort bli til noe sånt som at jeg er gravid eller noe, men neida! Jeg snakker tre!
I en evighet nå har jeg vekslet mellom å se på murveggen bak tv'n og å tenke på alle plankene som ligger i vedskjulet hjemme - som IKKE kommer til å brukes der i hvertfall! Jeg har så lyst til å sette opp en fondvegg med grove trebord og så beise dem, men er ikke heeeelt 100% sikker...
Veggen ser altså slik ut:


Men med litt planker og beis, enten Kullsort (som jeg har på senga), eller en lysere nyanse som Drivved, Mokka, Sjøsand eller Valnøtt kunne jeg fått en fin vegg! Tror jeg. Sukk, valgets kvaler.


Ideen er altså at jeg skal få til noe sånt som dette:



Hjelp meg? Er jeg like gal som da jeg hengte opp skolekartet, eller er dette noe jeg trygt kan begi meg ut på?

Ingen kommentarer: